More

    Functiile de plata pe care Meta la ia in considerare pentru Facebook si Instagram

    Meta cauta sa adauge functii de plata pe Facebook si Instagram. Daca ati folosit Facebook, va veti aminti ca site-ul avea sloganul „Este gratuit si va fi intotdeauna”. De atunci, Facebook si-a schimbat numele in Meta Platforms. In plus, a eliminat in liniste sloganul in urma cu doi ani. In prezent, se pare ca ia in considerare versiunile platite ale Facebook si Instagram.

    Echipa noua care monetizeaza functiile Meta

    Meta Platforms este cunoscut ca detine Facebook, Instagram si WhatsApp. Compania le-a achizitionat pe ultimele doua, ceea ce, retrospectiv, pare a fi un pariu destul de bun. Trebuie remarcat faptul ca in prezent toate platformele de social media Meta sunt gratuite. Cu toate acestea, potrivit unui meme intern, The Verge raporteaza ca Meta Platforms ia in considerare versiuni platite ale Facebook si Instagram.

    Noul grup se va numi New Monetization Experiences si este condus de Pratiti Raychoudhury. Aceasta miscare vine pe fondul unei incetiniri a cheltuielilor pentru publicitatea digitala. Se pare ca in al doilea trimestru din 2022, Meta a raportat venituri de 28,82 milioane de dolari, chiar sub estimari. Mai important, castigurile companiei au scazut de la an la an pentru prima data de la IPO. 

    De asemenea, Meta Platforms se asteapta ca veniturile din functiile sale platite de pe Facebook si Instagram sa creasca. Comentand aceasta perspectiva, el considera ca reflecta o continuare a mediului de cerere slaba de publicitate experimentat in al doilea trimestru. Pe care ei cred ca este determinat de incertitudinea macroeconomica mai larga.   

    Meta Platforms analizeaza functiile de plata pe fondul declinului

    Cu siguranta, functiile platite de pe Facebook si Instagram nu sunt singurele care indica o incetinire a cheltuielilor publicitare digitale. Exista si Snapchat, care a avertizat despre o incetinire si a anuntat reduceri masive de locuri de munca. Chiar si Meta Platformele au avut nevoie de mult timp pentru a fi adoptate.

    La fel, functiile platite de pe Facebook si Instagram urmaresc sa le reactiveze cresterea, trecand la o versiune premium platita care ofera utilizatorilor o experienta mai buna. Pe langa incetinirea generala a cheltuielilor pentru publicitatea digitala, regulile Apple de confidentialitate iPhone au afectat si Meta. Compania estimeaza in acest an pierderi de 10 miliarde de dolari din noile reguli.

    Meta Platforms cauta modalitati de a relansa cresterea

    In ciuda pierderii de miliarde de dolari din afacerea sa Metaverse, este inca la cativa ani pana la a aduce o contributie semnificativa la profitul sau. Meta Platforms vede India ca o piata cheie in crestere. Compania a incheiat recent un acord cu conglomeratul indian Reliance pentru a permite utilizatorilor WhatsApp din India sa cumpere alimente numai prin intermediul aplicatiei de mesagerie. Acesta serveste si ca parte a functiilor de plata ale Facebook si Instagram.

    Intrare noua pentru agentii de publicitate indieni si mai multe functii platite pe Facebook si Instagram

    Meta a permis, de asemenea, agentilor de publicitate indieni sa plateasca EMI gratuit. Se pare ca India ofera cel mai mare numar de utilizatori pentru companie, dar nu este o piata foarte profitabila.

    O incetinire a cheltuielilor pentru publicitatea digitala a afectat si pretul actiunilor Meta Platforms, compania pierzand mai mult de jumatate din capitalizarea bursiera intr-un an. Pe fondul scaderii puternice, cativa analisti considera actiunile Meta Platform ca pe o cumparare utila. De aceea, pentru a preveni acest lucru, functiile de plata de pe Facebook si Instagram ar putea fi de ajutor. Chiar si renumitul investitor de valoare Mohnish Pabrai considera ca stocul s-ar putea dubla mai mult de la aceste niveluri. Cu toate acestea, Pabrai nu a luat in considerare deloc contributiile metaversului.

    Lupta pentru dolari pentru reclamele digitale se incalzeste

    Batalia pentru dolari pentru reclamele digitale se incalzeste si se va agrava doar daca companiile de streaming precum Disney si Netflix introduc straturi pentru a-si sustine reclamele. Ei planuiesc sa lanseze un serviciu sustinut de anunturi. In ciuda faptului ca a depasit baza de abonati Netflix, Disney nu a introdus un nivel sustinut de reclame decat la sfarsitul acestui an.

    Se pare ca Disney se gandeste, de asemenea, sa ofere un serviciu de abonament precum Amazon Prime. Acest lucru ajuta Disney sa vanda incrucisat catre abonatii de streaming. Pe masura ce tot mai multe companii concureaza pentru dolari din publicitate digitala, companii precum Meta, care se bazeaza aproape in totalitate pe veniturile din publicitate, nu au de ales decat sa treaca la versiuni platite pentru a obtine profit.     

    Este important de mentionat ca acest anunt pe care l-a dat Meta a fost recent referitor la functiile de plata ale Facebook si Instagram. Mai ales pentru cei care sunt creatori de continut, inclusiv o noua piata si deschiderea programului de bonus Reels pentru mai multi oameni. De asemenea, veniturile obtinute de creatorii de continut nu vor trebui impartite cu platformele pana in 2024. 

    Recente

    Pe acelasi subiect