Cele mai bune articole de fitness pe care trebuie sa le ai!

Zi de zi este o provocare pentru noi, femeile, sa aratam bine, sa fim frumoase si apreciate. Si cu toate stim ca una din cele mai importante griji este aspectul fizic. Datorita multor factori externi, nu reusim intotdeauna sa ne facem timp pentru a merge la fitness. De aceea, noi ne-am gandit sa-ti recomandam cateva articole de fitness pe care le poti folosi in propria locuinta, fara sa te mai obosesti sa mergi la sala si fara sa mai fii conditionata de vreun program.

Ganterele

Ganterele sunt un bun ajutor in tonifierea sanilor tai. De obicei, ganterele nu trebuie sa cantareasca mai mult de 2 kg. Daca nu ai gantere, poti folosi sticle cu apa sau saculeti cu nisip. Ia cate o gantera in fiecare mana si ridica-le deasupra capului. Repeta acest exercitiu de 20 de ori de 3 ori pe saptamana si vei observa efectele neintarziat.

Coarda elastica

Coarda elastica este ideala sportului de interior, dar va trebuie mai mult spatiu in care sa puteti face exercitiile. Coarda se poate sari si in parc sau pe terasa/ balcon. Este bine ca acest exercitiu se poate face la orice ora si nu presupune o conduita de vestimentatie. Pentru a obtine un posterior ferm si picioare de invidiat, tine-ti picioarele usor departate si cate un maner al corzii in fiecare mana. Incepe prin a sari coarda astfel incat sa ai genunchii cat mai ridicati. Este indicata sa continui miscarea timp de doua minute, alternanad picioarele. Repeta de cel putin trei ori pe saptamana.

Stepperul

Stepperul este un mic aparat de fitness care-ti poate simplifica si eficientiza exercitiile facute in casa. Un mare avantaj este faptul ca acesta nu ocupa mult spatiu. In plus il poti folosi foarte des fara prea mult efort. Pentru intarirea muschilor picioarelor puteti folosi stepperul cam 5 min pe zi, preferabil de patru ori pe saptamana.

Mingea medicinala

Mingea este un articol indoor foarte accesibil si usor de intrebuintat. Aceasta se foloseste si in tratamentul kinoterapeutic. In plus se umfla si se dezumfla foarte usor si puteti folosi un compresor manual pentru aceste operatiuni. Atunci cand decizi sa cumperi o minge din magazin, trebuie sa stii care este potrivita corpului tau. Daca ai 1.60 m alege o minge cu diametrul de 55 cm, pentru 1.70 m ai nevoie de una cu diametru de 85 cm. Cu ajutorul mingii medicinale poti lucra fiecare muschiulet al corpului tau. Incepi prin a te aseza cu abdomenul pe minge si a tine picioarele usor departate, si sa-ti misti picioarele si bratele ca si cum ai inota in aer. Incearca acest exercitiu pentru 5 minute oricand aveti nevoie de putina relaxare.

Salteaua de aerobic

Pentru un moment maxim de relaxare puteti incerca salteaua de aerobic. Poti face Yoga sau pur si simplu te poti relaxa intinsa pe spate cu picioarele usor ridicate de la sol. Aceasta miscare ajuta impotriva stresului, facand ca sangele sa irige mai bine creierul. De asemenea, pe salteaua de aerobic poti face chiar si exercitii pentru lucrarea feselor, a picioarelor si aripioarelor. Poti sta intinsa pe o parte si sa duci piciorul spre partea superoara a corpului. Poti face cate 20 de repetari in cate 2-3 serii de cateva ori pe saptamana.