More

    Care este cea mai buna retea sociala pentru a-ti promova afacerea?

    Constientizarea benefica a marcii include nu numai a fi vazut de consumatori, ci si a fi perceput pozitiv. Cresterea gradului de constientizare este un pas esential pentru companii pentru a trezi interesul si a atrage noi clienti. Descopera in acest articol cum iti poti face compania mai cunoscuta prin intermediul retelelor sociale intr-un timp scurt. 

    Retelele de socializare pentru a creste gradul de cunoastere a marcii 

    Cu aproximativ 4,2 miliarde de utilizatori activi in 2021, retelele sociale sunt locul perfect pentru a face o companie mai cunoscuta. Interesant este ca obiectivele de imagine ale clientilor agentiilor din Germania au devenit din ce in ce mai importante in ultimii ani. In 2021, 40% dintre respondenti au declarat ca obiectiv de comunicare construirea imaginii, in timp ce in 2019 a fost doar 19%. 

    Practic, toate platformele de social media au potentialul de a contribui la cresterea gradului de constientizare si la construirea imaginii marcii. Cu toate acestea, se aplica o regula importanta: companiile ar trebui sa se pozitioneze pe retelele de socializare pe care potentialii clienti prefera sa-si petreaca timpul. Instagram, TikTok si Pinterest sunt deosebit de potrivite pentru a ajunge la un public feminin cu varsta cuprinsa intre 18 si 24 de ani. Facebook, Twitter si YouTube, pe de alta parte, sunt cea mai buna alegere pentru a viza un grup tinta de barbati intre 25 si 34 de ani. Daca vrei sa te adresezi unui public profesionist, LinkedIn este considerata cea mai buna optiune.  

    Dar ce retea sociala poate creste cel mai rapid gradul de cunoastere a marcii? Mai multe platforme de social media pot duce la succes intr-o perioada scurta de timp. Cheia acestui lucru: marketingul de influenta. 

    Dezvoltarea gradului de constientizare a marcii prin marketingul de influenta 

    Marketingul de influenta este considerat eficient de 90% dintre agentii de marketing chestionati si este o parghie deosebit de puternica pentru cresterea gradului de constientizare a marcii. Exista doua motive  pentru marele potential al influentelor din retelele sociale ca ambasadori care creeaza constientizarea marcii :

    • Creatorii de continut au in spate un public mare si loial, care interactioneaza cu ei in fiecare zi. Cu doar cateva publicatii reusesti sa atragi atentia unui numar mare de oameni asupra unui brand, produs sau serviciu.
    • In plus, influencerii mentin o relatie stransa cu adeptii lor si sunt adesea considerati experti in domeniul lor. Datorita increderii lor mari, adeptii apreciaza de obicei marcile, produsele sau serviciile pe care le recomanda ca fiind pozitive. 

    De aceea, companiile care doresc sa isi pozitioneze marca sau sa ofere intr-un mod avantajos se bazeaza din ce in ce mai mult pe parteneriate cu creatorii de continut. Cheia succesului aici este sa lucrezi cu influenti care se identifica cu valorile marcii. In plus, comunitatea dumneavoastra ar trebui sa se potriveasca cu caracteristicile grupului tinta. Dar unde poti gasi influenceri potriviti ?

    Cresteti gradul de constientizare a companiei dvs. mai rapid cu Instagram 

    Instagram este considerata cea mai populara platforma de socializare pentru consumatorii germani pentru a-i urmari pe influenti . Exista mai multe strategii pentru a crea mai multa constientizare a marcii pe Instagram in cel mai scurt timp posibil :

    • Combinatia de campanii cu factori de influenta macro si micro pentru un angajament sporit, o credibilitate mai mare si o prezenta continua. 
    • Campanii cu mai multi nano si micro influentatori pentru a ajunge la nise diferite, vizand in acelasi timp un numar mare de utilizatori.
    • Colaborari pe termen lung pentru a converti influentatorii in adevarati ambasadori ai marcii si pentru a asigura vizibilitate continua.
    • Competitii pentru a face cunoscute produsele in cel mai scurt timp posibil si pentru a colecta puncte de simpatie de la utilizatorii retelelor sociale. 
    • Combinatia dintre o postare scurta si o postare mai lunga (IGTV, video YouTube) pentru a trezi interesul si apoi a spune mai multe despre marca sau produs.
    • Utilizarea preferata a formatelor cu potential ridicat de viralitate , cum ar fi Reels si Stories.

    Obtineti mai multa cunoastere a marcii mai rapid cu TikTok 

    Un sondaj realizat de Linqia arata ca interesul companiilor pentru campaniile de influenta pe TikTok a crescut cu 325% intr-un an . 68% dintre respondenti au declarat ca doresc sa foloseasca TikTok pentru strategia lor de marketing influencer . TikTok are acum peste 1 miliard de utilizatori activi si este inca una dintre cele mai descarcate aplicatii.  

    Datorita potentialului sau imens, platforma video scurta se afla in fruntea listei pentru multe marci atunci cand isi plaseaza campaniile de marketing influencer. Argumentele pentru o crestere rapida a gradului de constientizare vorbesc de la sine: 

    • Platforma inregistreaza rate de implicare care sunt cu mult inaintea altor retele sociale . In 2020, postarile TikTokers au atins o rata medie de implicare de 15,86%, in timp ce continutul influencerilor Instagram a atins doar 2,2%.
    • In plus, algoritmul aplicatiei promoveaza viralitatea videoclipurilor postate . Pentru a ajunge la mii (sau chiar milioane) de utilizatori de retele sociale pe TikTok, numarul de abonati nu mai joaca un rol crucial. 
    • TikTok ofera marketerilor oportunitatea de a deveni virale prin provocari special create. Conceptele video creative au scopul de a incuraja comunitatea TikTok sa imite influentei. Astfel de provocari legate de hashtag ofera marcilor posibilitatea de a crea o noua conexiune cu consumatorii din grupul lor tinta, de a crea sentimente pozitive si de a le maximiza vizibilitatea. Potrivit TikTok, aceste provocari sunt de 4,5 ori mai eficiente decat publicitatea traditionala pe mobil in cresterea gradului de constientizare a marcii.

    TikTok si Instagram sunt neinvinse in fruntea retelelor sociale pentru a face marcile si produsele mai cunoscute cat mai repede posibil. Cu toate acestea, companiile ar trebui sa investeasca in primul rand in platformele de social media pe care grupul tinta prefera sa petreaca timp. 

    Instrumente pentru a mentine prezenta marcii dvs. pe retelele sociale 

    Cresterea gradului de constientizare a marcii si construirea unei imagini pozitive a marcii prin intermediul retelelor sociale detine un potential imens, dar si numeroase provocari. Platformele de gestionare a retelelor sociale, cum ar fi Facelift , pot ajuta la gestionarea prezentei si a interactiunilor marcii pe diverse canale de retele sociale si sa tina cont de toate procesele importante. 

    Atunci cand colaborezi cu creatorii de continut, agentia de marketing pentru influente Hivency te ajuta sa implementezi, sa analizezi si sa optimizezi  campanii eficiente cu nano si micro influenceri pe Instagram, TikTok si alte retele sociale precum YouTube, Pinterest si bloguri.

    Recente

    Pe acelasi subiect