More

    Cat de important este autocontrolul?

    Este necesar sa recunoastem ca nu este usor sa incerci sa mentii un stil de viata sanatos. Uneori ne abatem de la obiectivele noastre, in principal din cauza faptului ca nu stapanim autocontrolul sau putina autodisciplina. Pentru a va ajuta in acest sens, ne-am concentrat pe colectarea celor mai bune chei, astfel incat sa puteti invata sa va controlati comportamentele, emotiile sau pur si simplu sa va mentineti linistea . In plus, trebuie sa intelegeti despre ce este acest termen.

    Ce este autocontrolul?

    Este capacitatea de a ne domina sau controla sentimentele, dorintele, comportamentele pentru a ne mentine calmi. Datorita acestei abilitati, putem face fata eficient si calm fiecarui eveniment din viata noastra.

    Stapanirea si autodisciplina asupra fiintei noastre sunt termeni similari cu controlul propriilor emotii. In cele din urma, ele au acelasi sens: sa ne urmam obiectivele fara a lasa evenimentele externe sa exercite vreo influenta.

    In mainile tale ai cheia de a face diferite schimbari in aspecte legate de viata ta si de a le transforma in aspecte mai pozitive. Nu conteaza daca scopul tau este doar sa castigi masa musculara sau sa mananci intuitiv.

    Fii constient de cat de important este sa stapanesti autodisciplina

    Dupa cum v-am spus la inceput, nu este usor sa stapanesti autocontrolul, totusi, tinand cont de aceste chei, o vei putea realiza. Cum sa-ti imbunatatesti emotiile? Ideal este sa nu te mai gandesti ca este o misiune dificila, deoarece a te gandi ca nu o vei putea realiza ti-ar complica performanta.

    Cheia este sa mentii o atitudine pozitiva , acesta este pasul principal pentru a-ti controla comportamentul si emotiile. Este esential sa fii clar ce vrei sa imbunatatesti sau sa schimbi, pentru a continua sa cresti constientizarea.

    Prin urmare, este necesar sa reflectati asupra a ceea ce faceti gresit si sa cunoasteti perfect obiceiurile negative sau rutinele care impiedica eficienta. In acest fel, vei avea capacitatea de a reactiona corect la evenimentele problematice.

    Schimba mediul in favoarea ta si stapaneste autocontrolul

    Pentru a ne controla emotiile, poate fi negativ sa fim aproape de stimuli negativi; in acest sens, este esential sa evitam cu orice pret astfel de stimuli. Un exemplu foarte simplu ar fi: daca vrei sa eviti sa consumi ceva alimente, cel mai potrivit ar fi sa nu-l cumperi sau sa eviti sa o ai la indemana.

    Mai mult, un alt aspect pe care ar trebui sa il iei in considerare este ca tonul mediului poate exercita o anumita influenta asupra starii tale de spirit sau te poate incuraja sa cumperi acel stimul negativ.

    Sanatate mintala

    Mindfulness este o practica larg folosita astazi, deoarece ofera rezultate excelente si, prin urmare, este una dintre cele mai bune chei pentru stapanirea autocontrolului si gestionarea emotiilor.

    Datorita acestei practici este posibil sa faci fata evenimentelor stresante si se concentreaza pe prezenta, acum si aici. Ne confruntam cu o sarcina interna de atentie si atitudini, practic este vorba de a ramane prezent in mod intentionat si constient.

    Este necesar sa completezi anumite principii de baza si un anumit gand: rabdare, compasiune si acceptare fara a fi nevoie sa judeci. Este un instrument eficient de autocontrol. Probabil ca esti si tu interesat sa incerci aceasta aplicatie creasalud.org/siente, este un sistem personalizat magnific.

    Ia-ti propriul ritm pentru a stapani autocontrolul

    Stim ca fiecare fiinta umana este diferita, prin urmare, fiecare are momentul sau de cea mai mare energie sau motivatie in timpul zilei . De exemplu, daca te trezesti devreme, cel mai convenabil lucru pentru tine ar fi sa lucrezi sau sa te antrenezi dimineata; Cu toate acestea, altora le place sa o faca dupa-amiaza.

    Evitati sa luati o lupta inutila impotriva acestui lucru, fortandu-va sa finalizati un antrenament foarte devreme in momentele in care motivatia este scazuta. Este necesar sa fii sigur ca atingi ritmul potrivit, acesta poate fi diferit de ceea ce reflecta planul tau de exercitii.

    Urmandu-ne propriul ritm si avand propriile noastre reguli, va fi mai usor sa stapanesti autocontrolul emotiilor de care iti doresti atat de mult.

    Este esential sa fie clar „de ce” si sa stapanesti autocontrolul

    O alta cheie este sa ai motive perfect definite pentru a incepe un anumit proiect sau a incepe un nou plan de exercitii. Analizeaza motivele care te determina sa atingi acest obiectiv si daca acest motiv vine de la tine.

    Este necesar sa fie decizia ta fara a fi influentat de o alta persoana, astfel vei putea sa-ti duci la bun sfarsit proiectul sau sa faci un plan pe termen lung.

    Fa pasi mici pentru a-ti atinge obiectivul

    In cazurile in care o sarcina este prea complexa, cel mai probabil nu vei face niciun progres si vei pierde timpul, la randul sau, acest lucru te poate afecta emotional. De aici este important sa incerci sa-ti atingi obiectivul pas cu pas .

    De exemplu: inlocuiti cafeaua cu ceai, incercati o noua reteta sanatoasa in fiecare saptamana, faceti ceva nou in fiecare dimineata. Pe scurt, cel mai potrivit ar fi sa stabilesti rutine care sa-ti permita sa-ti atingi obiectivul pas cu pas.

    Luati o decizie fara a pune intrebari pentru a stapani autocontrolul

    Este de netagaduit ca fiecare persoana la un moment dat are indoielile lor. Problema apare atunci cand puneti prea multa greutate pe indoiala mentionata. Daca ati stabilit un obiectiv, ar trebui sa incercati sa nu discutati daca decizia a fost corecta sau nu .

    Cheia este sa notezi scopul ca si cum ar fi un acord pe care l-ai incheiat cu tine insuti. Incearca-l!

    Concentreaza-te pe pozitiv

    Un singur gand poate influenta semnificativ modul in care percepeti ceva, fie in mod negativ sau pozitiv. De exemplu, atunci cand te gandesti sa faci o schimbare in alimentatia ta, asta nu inseamna ca este o pedeapsa, este pur si simplu sa ai mai multa incredere in corpul tau si sa ai o viata mai sanatoasa.

    Inainte de a spune ca nu vei mai consuma carne niciodata, inlocuieste acea expresie cu afirmarea ca pur si simplu nu vei consuma alimente de origine animala. Prin acest truc, este posibil sa obtineti un impact mare pentru a stapani autocontrolul emotional.

    O recomandare excelenta de luat in considerare ar fi sa folosesti o fraza motivanta sau una care sa serveasca la vizualizarea scopului tau ca pe ceva pozitiv, o poti plasa pe ecranul dispozitivului tau mobil sau al computerului.

    Fermitatea este importanta pentru a stapani autocontrolul

    Sa ramai pe pamant este important pentru autodisciplina, poti realiza acest lucru stabilind ore pentru a pregati mancarea, a merge la cumparaturi sau a te antrena; si luati aceste programe ca si cum ar fi activitati de lucru.

    De asemenea, poate fi foarte util sa obtineti o comunitate, permitandu-va sa impartasiti ceea ce ati progresat. In acest fel, nu veti avea nicio scuza pentru a nu obtine controlul asupra comportamentelor si emotiilor voastre.

    In general, puteti invata si imbunatati controlul emotional prin stabilirea de obiective reale, afirmatii pozitive, decizii clare, recompense, fiind responsabil si actionand ferm.

    Recente

    Pe acelasi subiect